Binnen Sport Medisch Centrum de Bron doen wij ons uiterste best om iedereen als klant tevreden te houden. Toch kan het zijn dat je een klacht hebt over de behandeling of de wijze waarop er gecommuniceerd is. Wij nemen dit heel serieus en stellen het op prijs dat je de klacht kenbaar maakt. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit van de organisatie optimaliseren.
Graag zouden wij zien dat u deze klacht bespreekbaar maakt bij uw behandelend fysiotherapeut of een van zijn of haar collega's binnen de praktijk. Binnen de Bron staan wij open voor ieder zijn mening en zouden graag de reden van uw ontevredenheid bespreken en verhelpen.
Levert een gesprek of een bemiddelingsgesprek niet het gewenste resultaat op, dan kunt u gebruikmaken van een klachtenprocedure via een van de onderstaande instanties:
- De Klachtencommissie van het KNGF
- De Commissie van Toezicht van het KNGF
- De Geschillencommissie Zorg en Klachtenloket Zorg
- Het Regionaal Tuchtcollege van de overheid