Bent u het zat om te sporten zonder de gewenste resultaten? Wilt u nu eindelijk uw gewenste gewicht bereiken? Of wilt u gewoonweg fitter worden?

Nieuw bij SMC De Bron personal training onder begeleiding van fysiotherapeut Patrick Vos!

Samenvatting
Onder het motto hard werken voor keiharde resultaten, zult u ( tijdsefficiënte) pittige trainingen ondergaan. Bij deze trainingen zult u het gevoel hebben dat u  wat gedaan heeft.
Om de beste resultaten te behalen zullen we ook samen een blik werpen op uw voeding en leefstijl.
Het volledige programma wordt op u afgestemd en is onderbouwd met de meest up to date wetenschappelijke inzichten die zich hebben bewezen in de praktijk.
Globale inhoud van het programma


Intake
Tijdens de intake worden er samen met u realistische doelstellingen opgesteld.
Ook zullen er beginwaardes worden vastgesteld, zodat uw vooruitgang meetbaar is.
U kunt hierbij denken aan:
•    Vragenlijsten;
•    Bloeddruk;
•    Lichaamsverhoudingen: gewicht, vetpercentage en vetvrije massa;
•    Omvang metingen: vaststellen probleemgebieden i.v.m. hormonale disbalansen (zie voeding);
•    Belastbaarheid: uw conditie en spierkracht.


Training
De training zal bestaan uit een combinatie van kracht(uithoudingsvermogen) en cardio (conditietraining). De succesfactor zit hem in optimale verhoudingen tussen rust en arbeid, speciaal geselecteerde oefeningen en strikte uitvoering, om (vetverbrandende, spieropbouwende) hormonale reacties te veroorzaken. Deze hormonale reacties gaan ervoor zorgen dat uw lichaamsverhoudingen optimaliseren. Tevens zult u na de training nog 48-72 uur, in rust meer calorieën verbranden. Vandaar dat 3 keer per week trainen ideaal zou zijn.


Voeding
De voedingsadviezen zullen worden afgestemd op uw vetvrij massa (spiermassa) en uw dagbesteding. Uw vetvrije massa en dagbesteding bepalen hoeveel calorieën u verbrandt per dag. Ook zal er rekening worden gehouden met probleemgebieden (gebieden van vetopslag). Wanneer het lijf op bepaalde gebieden meer vet op gaat slaan is dit vaak de oorzaak van hormonale disbalansen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de alom bekende zwembandjes. Met voeding en training zijn deze hormonale disbalansen beïnvloedbaar.
Ook zal er advies worden gegeven over voedingssupplementen die u kunnen bijstaan in het behalen van uw trainingsdoelen.


Rust
Tijdens de training zal er rekening worden gehouden met de optimale arbeid- rust verhouding. De trainingsdagen zullen ook zo worden ingedeeld dat u voldoende kan herstellen. Daarnaast zal er ook advies worden gegeven over het slaap-werkritme en voldoende ontspanning, samen met uw mind-set hebben deze factoren invloed op uw belastbaarheid en lichaamssamenstelling.
Wat kunt u verwachten?
•    Conditieverbetering;
•    Toename van kracht(uithoudingsvermogen);
•    Afname van vetmassa;
•    Toename spiermassa ( verhoogd uw verbranding en is een voorspellende factor om (gezonder) ouder te worden);
•    Verbetering van bloedwaarden;
•    Toename van botmassa;
•    U zult zich  gezonder en fitter voelen.


Het enige wat van u gevraagd wordt is 100% inzet, betrokkenheid en bereidheid om uw levensstijl aan te passen!


Kostenoverzicht

Periode

Trainingen per week

Kosten

12 weken

2 x per week

1680, -

12 weken

3 x per week

2460, -

Prijzen omvatten een totaal pakket: (her)testen, voedingsadvies, training etc. persoonlijk op u afgestemd. Betaling in termijnen mogelijk.

 

Voor de ondernemers onder ons:
U kunt bij sommige arbeidsongeschiktheidsverzekeringsmaatschappijen korting op uw premie verkrijgen, wanneer bijvoorbeeld uw BMI onder de 25 is. De moeite waard om navraag te doen naar deze of andere voorwaarden die mogelijk van toepassing zijn.